Ako imate pozivni centar sa kojim želite uspješno poslovati, bitno je da se pojmovi koji se odnose na interaktivni glasovni odgovor dobro razumiju.
Tu postoji niz izraza koji se za pozivni centar koriste: Agent prisustvovao prijenosu; Prosječno vrijeme obrade; Radno vrijeme; Call Center; App; Kontakt centar; Software; Baza podataka korisnika; Anketa o zadovoljstvu korisnika; Customer Experience; Customer Service; Tools; Customer Interaction; Customer Response; First Response; Hold Time; IT Service Desk; Remote Authentication; Resolution Time; SLA Tel Link protokol; Voice i mnogi drugi. Stoga je jako bitno održati dobru edukaciju za pozivni centar svima koji će sustav koristiti i s njim aktivno raditi.
Isto tako, dobar software može biti presudan za vaš pozivni centar. LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pozivne centre za mala i srednja poduzeća.
Ono što mnogi koji prodaju software nude jest besplatna proba ili demo period korištenja. Svakako iskoristite ponuđeno.
Što ustvari znači IVR? Interaktivni glasovni odgovor (IVR) tehnologija je automatiziranog telefonskog sustava. To pozivateljima omogućuje pristup informacijama putem sustava glasovnog odgovora unaprijed snimljene poruke bez potrebe da razgovaraju s agentom. Također vam omogućuje korištenje izbornika biranjem putem tipkovnice ili govorom.
Prednosti korištenja IVR sustava uključuju povećanje šanse za rješavanje problema s prvom vezom u pozivni centar zahvaljujući preusmjeravanju na odgovarajućeg agenta. Još jedan plus je povećanje učinkovitosti korisničke službe jer su agenti posvećeni određenim područjima koja rješavaju probleme. Također vam omogućuje povećanje učinkovitosti agenata i cijele tvrtke. Također smanjuje ukupne troškove poslovanja i također utječe na profesionalni imidž tvrtke. I što je najvažnije – utječe na zadovoljstvo kupaca.
Sve ovo navedeno dobar vam je pokazatelj da pozivni centar ne može funkcionirati u svom punom sjaju i potencijalu ukoliko nema prave podrške u software pozadini cijele priče. Danas je društvo automatizirano i digitalizirano, pa je tako i pozivni centar dobio svoje tehnološko rješenje.